آرد نخودچی ممقان

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

ممقان

شهری در بخش ممقان شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن بالغ بر ۱۷ هزار نفر بوده‌است که از این جهت بیست و یکمین شهر پرجمعیت استان محسوب می‌گردد. تاریخ بنیاد ممقان دقیقاً معلوم نیست؛ ولی قدمت زاویهٔ «باباجابر» که قدیمی‌ترین اثر تاریخی این شهر محسوب می‌گردد به سدهٔ هفتم هجری می‌رسد.

فعالیت شهر ممقان

هم‌اکنون بیشترِ مردم ممقان به پخت و فراوری نخود مشغول هستند و جو، خربزه، زردآلو، گندم، نخودچی و هندوانه، گردو بادام و سایر محصولات کشاورزی از عمده‌ترین محصولات کشاورزی این شهر محسوب می‌شوند.همچنین «سوزن‌دوزی»، «جارو بافی»، «ممقان دوزی» و «قالی‌بافی» نیز از مهم‌ترین صنایع دستی این شهر به‌شمار می‌روند.

اکثر مردم این شهر به شغل نخودپزی که قدمتی ۵۰ ساله دارد مشغولند این صنعت در کل دنیا مختص شهر ممقان می‌باشد. با توجه به آمار بدست آمده در سال‌های پیش ۱٬۳۰۰ کارگاه نخودپزی در ممقان مشغول فعالیت هستند.

آرد نخودچی ممقان

طبق گفته های پیشین شهر ممقان به شهر پایتخت نخودچی مشهور می باشد. و به همین دلیل تولید نخودچی و آرد نخودچی در این شهر صورت میگیرد و به سرتاسر کشور ارسال میگردد.

سایر مقالات در مورد آرد نخودچی

آرد نخودچی که در شهر ممقان تولید میگردد به صورت کارگاهی بوده و به علت کیفیت های مختلف قیمت مختلفی اعلام می گردد.

صنایع غذایی مامیران گل

صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل تنها کارخانه تولید آرد نخودچی، آرد برنج، نخودچی در شهر ممقان بوده این مجموعه تنها کارخانه ای در شمال غرب کشور می باشد که دارای مجوز رسمی از اداره استاندارد، اداره غذا و دارو و جهاد کشاورزی می باشد.

خرید عمده آرد نخودچی

آرد نخودچی مامیران گل از لحاظ کیفیت درجه یک بوده و عطر و بوی خاصی به خودش دارد و از آرد نخودچی که در شهر ممقان تولید تفاوت بسیاری دارد.

نحوه تولید آرد برنج مامیران گل

آرد نخودچی عمده

صنایع غذایی مامیران گل با توجه به نوع کیفیت و قیمت رقابتی که در بازار عرضه میکند توانسته با اغلب کارخانجات قرارداد بسته و مشتریان و از کیفیتی که تولید میکند حس رضایت جلب نماید.

خرید عمده آرد نخودچی

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان جهت تهیه آرد نخودچی طلایی و آرد نخودچی دو آتشه می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل بفرمائید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟