خرید آرد برنج شمال

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

آرد برنج شمال

یکی از پر مصرف ترین آرد در صنعت شیرینی جات و تولید محصولاتی مانند کیک و کلوچه و بالشتک که کارخانجات تولید می کنند آرد برنج هست.

آرد برنج علاوه بر این ها کاربرد های زیادی برای سلامتی ما انسان ها دارد.

صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل یکی از تولید کننده آرد برنج در ایران می باشد که مجموعه مامیران گل دارای علامت سیب سلامت و علامت استاندارد می باشد.

خرید تناژ آرد برنج

آرد برنج مامیران گل از بهترین برنج کشت شده در شمال کشور در استان های مازندران و گیلان که بهترین نوع طارم و هاشمی استفاده می شود.

مجموعه مامیران گل به دلیل دارای علامت استاندارد و استفاده از افراد مجرب و متخصص در این زمینه مسئول خرید و کارشناسان آزمایشگاه مامیران گل در زمان کشت محصول در شمال کشور حضور یافته و بهترین و تازه ترین برنج و تهیه و پس از تست اولیه و آنالیز به خریداری و به سمت کارخانه صنایع غذایی رمضان زاده سوق می دهد.

خرید عمده آرد برنج

آرد برنج مامیران گل از بهترین برنج های شمال تهیه شده و از همین رو تمامی آرد برنج های تولید شده اعم از آرد برنج معمولی، آرد برنج ممتاز، آرد برنج سوپر به رنگ سفید و دارای عطر بوده و تفاوت این سه نوع آرد برنج فقط در نوع بافت آرد برنج می باشد.

فروش عمده آرد برنج

برای خرید آرد برنج که از لحاظ کیفیت مطمئن باشید می توانید از مجموعه مامیران گل انتخاب نمایید.

مجموعه مامیران گل با تخصصی که در زمینه آرد برنج دارند میتوانند بهترین راهنمایی در زمینه آرد برنج داشته و بهترین نوع آرد برنج جهت مصرف شما و تشخیص و برای شما ارسال نماید.

فروش آرد برنج شمال

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟