خرید آرد نخودچی عمده

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

خرید آرد نخودچی

صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل تنها ترین کارخانه در پایتخت نخودچی شهرستان ممقان می باشد که این مجموعه با مجوز رسمی از اداره غذا و دارو و اداره استاندارد محصولاتی مانند آرد نخودچی، آرد برنج، نخودچی گل، نخودچی طعم دار، لپه نخودچی تولید و به سرتاسر کشور ارسال می گردد.

تولید آرد نخودچی

همانطور که میدانید آرد نخودچی یکی از آرد های پر مصرف در صنعت شیرینی پزی مانند شیرینی نخودچی و… کاربرد دارد و در صنعت کارخانه جات برای تولید محصولاتی مانند تافی، شامی کباب، کیک قابل مصرف می باشد.

آرد نخودچی تفاوت های بیشتری دارد که برای هر یک از مصرف کنندگان آرد نخودچی متفاوتی تولید و به دست مشتری می رسد. به همین جهت مجموعه مامیران گل تنها تولید کننده آرد نخودچی در قطب نخودچی بوده و تنوع آرد بسیار بالایی نسبت به سایر همکاران دارد.

از همین رو شعار مجموعه تازگی را با ما تجربه کنید چون در مبدا هستیم قرار گرفته است.

آرد نخودچی از کجا بخرم؟

همانطور که برای خیلی از شما سوال هست که از کجا آرد نخودچی خوب و با کیفیت تهیه کنیم تا از شیرینی که تولید می شود خاطرجمع شویم و این سوال شمارو مجموعه مامیران گل پاسخ می دهد.

شما می توانید برای تهیه آرد نخودچی خوب و مرغوب از سایت مامیران گل اقدام نمائید و یا با تماس با واحد فروش این کارخانه مشاوره رایگان دریافت نمائید.

خرید عمده آرد نخودچی

هیچ داده ای یافت نشد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟