روش نگهداری آرد برنج

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

روش نگهداری آرد برنج در منزل

بیشتر آرد‌ برنج سه تا هشت ماه در دمای اتاق ماندگاری دارد و ممکن است این مدت طولانی تر از زمان درج شده بسته بندی برای انقضای آن باشد. با وجود این ماندگاری دقیق به نوع آرد، مواد تشکیل دهنده آن و نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

طبق آمار وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، آرد ماده‌ای پایدار و ماندگار است. این به آن معناست که می‌توان آن را با خیال راحت در دمای اتاق نگهداری کرد.با این حال برای نگهداری آرد باید از یک ظرف در دار استفاده کرد و ظرف را در مکانی خشک و خنک نگه داشت تا طراوت آن حفظ شود.

گذاشتن آرد برنج در یخچال

اگر آرد را در یخچال قرار داده اید، برای جلوگیری از کپک زدن، حتما آن را از رطوبت و آبی که در یخچال می‌گذارید دور نگه دارید.برای انجام این کار می‌توانید ظرف آرد را درون یک کیسه پلاستیکی محکم قرار دهید یا از ظروفی استفاده کنید که درشان کاملا بسته می‌شود

نگهداری آرد برنج به صورت عمده

خرید عمده آرد برنج

آرد برنج مامیران گل

آرد برنج مامیران گل با توجه به نوع کیفیت تولیدی یک سال پس از تولید تاریخ انقضا می باشد و افرادی که به صورت عمده آرد برنج تهیه میکنند برای اینکه آرد برنج در فصل گرم سال از کپک زدگی و کرم خوردگی جلوگیری شود باید فضایی تعبیه گردد که هوا خنک باشد و یا جریان هوا ایجاد نماید.

حال شاید برای شما سوال شود که اگر این امکانات موجود نباشد راه حل چیست؟

فروش عمده آرد برنج

در صورتی که نمیتوانید از تهویه هوا استفاده کنید کافیست آرد برنج و بر روی یک پالت قرار داده و از هر طرف دیوار به فاصله ده سانتی متر فاصله بگذارید و در یک جای تاریک قرار دهید تا هیچ مشکلی بوجود نیاید.

جهت جلوگیری از شپش یا کو یا آفت برای آرد برنج در فصل گرما

برای راحتی و مطمئن شدن از اینکه آرد برنج موجود در انبار حشره زدایی بشود می توانید از انواع دارو ها و مواد ها استفاده کنید و حتما توصیه می شود نحوه استفاده از این مواد و یاد بگیرید.

آرد برنج

جهت تهیه آرد برنج به صورت عمده می توانید از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان بگیرید.

هیچ داده ای یافت نشد

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟