نحوه تولید آرد برنج مامیران گل

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

تولید آرد برنج

آرد برنج تولیدی در صنایع غذایی رمضان زاده ابتدا مسئول خرید مجموعه به محل تولید برنج در شمال کشور رفته و در تولیدات برنج حضور یافته تا از خلوص برنج دریافتی نهایت دقت انجام گردد.

برنج خریداری شده میبایست سه بار سورت شده تا تمامی سبوس و ضایعات برنج گرفته شود و هیچ دانه سیاه و تخم سیاه برنج موجود نباشد.

سبوس برنج

سپس از برنج تولید شده و سورت شده نمونه برداری شده و به آزمایشگاه های معتبر کشور و آزمایشگاه مجهز کارخانه ارسال می گردد تا از لحاظ میکروبی و شیمیایی و سموم موجود در برنج اطلاع یافته و در صورت تائیدیه مطابق با نتایج استاندارد ملی بارگیری شده و به سمت کارخانه رمضان زاده ارسال میگردد.

خرید عمده آرد برنج

برنج هنگام ورود به مجموعه مجددا توسط کارشناسان کنترل کیفی و مسئول فنی کارخانه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تائید وارد مرحله تولید می شود.

مرحله تولید آرد برنج صنعتی

مجموعه مامیران گل ابتدا برنج وارد شده را مجددا سورت نموده تا باقی مانده ضایعات گرفته شود و سپس برنج و شست و شو کرده و خشک میکند تا وقتی رطوبت برنج مورد تائید کارشناسان کنترل کیفی قرار بگیرد وارد مرحله آسیاب میگردد.

مجموعه رمضان زاده برنج را در چهار مرحله آسیاب کرده تا آرد برنج تولیدی از لحاظ بافتی نرم باشد و پس از چهار بار آسیاب آرد برنج وارد مرحله الک شده و پس از مرحله الک وارد مرحله پرکنی می شود که با دستگاه های اتوماتیک محصولات در کیسه های مامیران گل پر شده و به بازار عرضه میگردد.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟