دومین نمایشگاه بین المللی گیاهان دارویی، خشکبار، زعفران

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

دومین نمایشگاه بین المللی خشکبار و گیاهان دارویی و زعفران

در بهمن ماه 1402 در تهران نمایشگاه بین المللی خشکبار، گیاهان دارویی و زعفران و صنایع وابسته برگزار گردید که مجموعه مامیران گل نیز در این نمایشگاه حضور داشت.

چرا مامیران گل؟

آخوندی مدیر فروش کارخانه صنایع غذایی رمضان زاده که در این نمایشگاه حضور داشته تا رغبت و نظرات مصرف کنندگان نهایی در مورد محصولات مامیران گل را سنجیده و از نظرات مشتریان برای تولید بهتر استفاده نماید.

خرید آرد نخودچی

آخوندی گفت: صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل یکی از تولید کنندگان آرد نخودچی در پایتخت نخودچی شهر ممقان می باشد که بهترین کیفیت آرد نخودچی و برای مشتریان تولید و به سرتاسر دنیا ارسال می نماید. وی گفت آرد نخودچی تولید شده با برند مامیران گل در سه نوع بوده و به آرد نخودچی طلایی، آرد نخودچی سوپر، آرد نخودچی دو آتشه و آرد نخودخام نام گذاری شده است.

خرید آرد برنج

وی افزود مجموعه مامیران گل علاوه بر آرد نخودچی، آرد برنج ، نخودچی گل ممقان، نخودچی طعم دار و لپه نخودچی تولید میکند.

آرد برنج سوپر

صنایع غذایی رمضان زاده یکی از بزرگترین تولید کنندگان آرد در شمال غرب کشور بوده که از اداره غذا و دارو و اداره استاندارد و جهاد کشاورزی دارای مجوز بوده و به بازار عرضه میگردد.

آخوندی گفت کارخانه رمضان زاده با برند مامیران گل در سه نوع آرد برنج سوپر، آرد برنج ممتاز، آرد برنج معمولی تولید و به قنادان و کارخانجات عرضه می کند که به علت وجود علامت سیب سلامت و علامت استاندارد بهترین گزینه برای مصرف کنندگان می باشد.

خرید نخودچی

آخوندی افزود که مجموعه رمضان زاده در شهر ممقان پایتخت نخودچی تاسیس گردیده است و از همین رو به تولیدات نخودچی طلایی و نخودچی دو آتشه روی برده و با توجه به استفاده از کارشناس مخبر در عرصه صنایع غذایی و وجود امکانات آزمایشگاه و متخصصان کنترل کیفی باعث شده که مجموعه مامیران گل به سرتاسر دنیا اعم از سنگاپور، کانادا، عراق، افغانستان و… مطابق با استاندارد کشور مقصد صادر کرده است.

خرید نخودچی طعم دار

آخوندی افزود در کنار نخودچی مجموعه مامیران گل نخودچی با انواع طعم مانند نخودچی شکلاتی، نخودچی وانیلی، نخودچی پرتقالی و… تولید کرده و به بازار ایران عرضه میگردد.

قیمت محصولات مامیران گل

هیچ داده ای یافت نشد

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟