فروش عمده آرد برنج صادراتی در ایران

صنایع غذایی مامیران گل (آرد نخودچی مامیران گل)

خرید آرد برنج

خرید امن و آنلاین آرد برنج از مجموعه مامیران گل بسیار راحت و مطمئن بوده و شما در هر نقطه ای از کشور باشید می توانید محصولات مامیران گل و دریافت نموده و استفاده نمائید.

صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل یکی از بزرگترین تولید کننده آرد برنج در شمال غرب بوده و تمامی محصولات مامیران گل دارای مجوز بهداشت از اداره غذا و دارو و دارای علامت استاندارد می باشد.

مجموعه مامیران گل بر روی ارسال سریع و با هزینه کمتر و بهترین کیفیت محصولات در برترین بسته بندی ها به دست مشتریان عزیز می رساند.

مرکز تولید آرد برنج

یکی از کارخانجات تولید آرد برنج در ایران صنایع غذایی رمضان زاده با برند مامیران گل می باشد.

مجموعه مامیران گل در شهر تبریز شهرستان ممقان بوده و این مجموعه دارای علامت سیب سلامت و علامت استاندارد و مجوز رسمی از اداره جهاد کشاورزی می باشد.

فروش عمده آرد برنج صادراتی

قیمت آرد برنج برای همه صادرکنندگان و مصرف کنندگان حائز اهمیت بوده و برای سهولت در امر صادرات نیازمند برگه آنالیز و مطابق بودن آرد برنج تولیدی با آنالیز کشور مقصد یکی از مهمترین نکته در این امر می باشد که مجموعه مامیران گل توانسته با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص در همین حوزه آرد برنج و مطابق با آنالیز کشور های اروپایی تولید و به بازار عرضه نماید.

صادرات آرد برنج

خرید اینترنتی و یا سفارش از طریق فضای مجازی باعث شده در وقت صرفه جویی گردد و برای اطمینان خاطر از کیفیت محصول ویا ضمانت محصول در زمان ثبت سفارش و هنگام تحویل می توانید به مجموعه مامیران گل اعتماد نمایید.

اولویت اول برای مجموعه مامیران گل رضایت مشتریان می باشد و از همین امر و برای کسب اعتماد مشتری تمامی محصولات مامیران گل اعم از آرد برنج، آرد نخودچی، نخودچی گل، نخودچی طعم دار و لپه نخودچی در صورت غیر تشابه با نمونه ارسالی مرجوع میگردد.

خرید عمده آرد برنج

هیچ داده ای یافت نشد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی نیاز دارید؟